بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


انتقادات ناصر فریادشیران از منصوریان و ماجدی در رسانه ملی!

http://axgig.com/images/72503594096371715385.jpg

ناصر فریاد شیران در برنامه هر روز ورزش شبکه خبر به عنوان کارشناس تیم های پایه ای حاضر شده بود و در مورد مسائل مختلف تیم های پایه ای کشورمان و بازیهای اخیر تیم ملی نوجوانان صحبتهای را مطرح نمود.
در دقایقی که آنتن پخش زنده در اختیار فریاد شیران قرار می گرفت،پیش خودمان گفتیم به احتمال فراوان فریاد شیران در مورد طلبش از باشگاه استقلال صحبتی را به میان خواهد کشید و یا با مطرح کردن موضوعی آنرا به مدیریت باشگاهها و علی فتح الله زاده ربط خواهد داد و در نهایت همانند یکی دو سال اخیر به بخاطر عدم وصول مطالباتش مدیرعامل باشگاه استقلال را به چالش خواهد کشید!
منتهی اینبار ایشان خیلی خودش را کنترل کرد و فقط به موارد دیگری پرداخت که در ادامه مطلب به بخشی از آنها اشاره می کنیم !
علی منصوریان به یکبار مدیر آکادمی باشگاه استقلال میشود،بدون اینکه تیمی را تمرین بدهد!
سپس با رابطه های که در فدراسیون فوتبال دارد،به عنوان سرمربی پاس انتخاب میشود و بعد از مدتی که ناکام می ماند استعفا داده و در نهایت تیمش سقوط می کند!
مجددا بعد از تیم پاس با توجه به لابی های که می کند به عنوان سرمربی تیم ملی زیر 23 انتخاب میشود که آن افتضاح استفاده از بازیکن محروم پیش می آید و لاجرم تیم امیدمان نیز از گردونه مسابقات حذف میشود!
میرشاد ماجدی به عنوان رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال انتخاب میشود که ایشان برادرش را به سمت مهمی در این کمیته منصوب می کند و ....!
در فوتبال ایران ثابت شده هر کسی لابی قوی تری داشته باشد به عنوان سرمربی یا مربی تیمهای مختلف انتخاب میشود!
و .....
سوال:آقای فریاد شیران آن مدتی که شما به عنوان مدیر و مربی تیمهای پایه ای استقلال بودید چه گلی بر سر فوتبال پایه های استقلال زدید؟
آقای فریاد شیران؛واقعا شما محتاج چند ده میلیون طلب خود هستید که به خودتان اجازه میدهیداز تمام اشخاصی که به تیم استقلال خدمت کرده اند و یا در حال انجام وظیفه می باشند،انتقاد کنید!
آقای فریاد شیران؛اصلا شما را چه کسی به عنوان مدیر آکادمی باشگاه استقلال منصوب کرده بود!
آقای فریاد شیران؛احتمالا بادر شما که چندین سالی هست در تیم های مختلف باشگاهی و تیم ملی ایران به عنوان دستیار آقای مایلی کهن مشغول می باشد،دارای لابی بسیار قوی می باشد!؟پس چرا از لابی ها و رابطه های که برادرتان دارند،استفاده نمی کنید! 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 7 / 1392برچسب:رسانه ملی,تیمهای پایه ای,ناصر فریاد شیران,انتقادات, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com